Dokładamy wszelkich starań, aby nasi Klienci owocnie wykorzystywali oprogramowanie Ansys. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości odnośnie kwestii technicznych zachęcamy do kontaktu z nami poprzez pocztę elektroniczną lub telefon.
Wsparcie techniczne:
support@symkom.pl
+ 48 22 849 13 92
Zakres wsparcia technicznego dla Klientów z aktywną usługą serwisową TECS obejmuje:
- Pomoc przy pobieraniu i instalacji oprogramowania
- Pomoc w doborze oprogramowania Ansys do indywidualnych zastosowań klienta (w przypadku procedury rozszerzenia licencji)
- Wskazówki odnośnie planowania projektu (szacowany czas, specyfikacja sprzętowa)
- Wskazówki odnośnie źródeł problemów, ograniczeń modelu i spodziewanej dokładności
- Pomoc przy szukaniu tematów i interpretowaniu dokumentacji Ansys
- Określenie potrzeb szkoleniowych
- Wskazówki odnośnie interpretacji wyników