Wsparcie techniczne Ansys

Dokładamy wszelkich starań, aby nasi Klienci owocnie wykorzystywali oprogramowanie Ansys. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości odnośnie kwestii technicznych zachęcamy do kontaktu z nami poprzez pocztę elektroniczną lub telefon.

Wsparcie techniczne:

support@symkom.pl

+ 48 22 849 13 92

Zakres wsparcia technicznego dla Klientów z aktywną usługą serwisową TECS obejmuje:

  • Pomoc przy pobieraniu i instalacji oprogramowania
  • Pomoc w doborze oprogramowania Ansys do indywidualnych zastosowań klienta (w przypadku procedury rozszerzenia licencji)
  • Wskazówki odnośnie planowania projektu (szacowany czas, specyfikacja sprzętowa)
  • Wskazówki odnośnie źródeł problemów, ograniczeń modelu i spodziewanej dokładności
  • Pomoc przy szukaniu tematów i interpretowaniu dokumentacji Ansys
  • Określenie potrzeb szkoleniowych
  • Wskazówki odnośnie interpretacji wyników

W razie zainteresowania naszą ofertą, zapraszamy do współpracy

Top