Kariera

Cała otaczająca nas rzeczywistość to efekt ogromnej pracy tysięcy ludzi, którzy realizowali swoją pasję, swoje marzenia i uparcie dążyli do celu. Nie byłoby postępu i nowych technologii, bez wizjonerów, którzy kreują ścieżki, po których podąża nasza cywilizacja. Elektryczne samochody, ogromne odrzutowce, czy najnowocześniejsze smartfony. Wszystkie te udogodnienia, które są domeną XXI wieku, powstały między innymi dzięki takim firmom, jak ANSYS.

Symkom wraz z ANSYS dostarcza najbardziej innowacyjnym firmom oraz Startup’om na świecie oprogramowanie inżynierskie, które daje przepustkę do kreowania otaczającej nas rzeczywistości.

Praca w Symkom

Dołączając do Symkom uzyskasz dostęp do jednej z najbardziej innowacyjnych firm na świecie. Wspólnie z nami będziesz poznawać najbardziej złożone środowisko inżynieryjne, jakim jest oprogramowanie ANSYS.

Dlaczego warto

W Symkom inwestujemy w pracowników, pomagamy im rozwijać się oraz utrzymać work-life balance. Nasi pracownicy są dla nas ważni, dlatego wspieramy ich rozwój poprzez roczne podsumowania, ciągły feedback, szkolenia oraz udział w profesjonalnych konferencjach i innych wydarzeniach.

Podejmij wyzwanie

Chcesz mieć wpływ na wygląd otaczającego Cię świata? Dołączając do naszego zespołu będziesz mieć taką możliwość. Poznasz najbardziej innowacyjne firmy w Polsce. Nawiążesz kontakty ze Startup’ami z całej Europie.

Aktualnie poszukujemy:

Specjalista ds. Marketingu

Forma Zatrudnienia: Umowa o pracę/zlecenie | Rodzaj Pracy: Hybrydowa | Miejsce Pracy: Warszawa/ Gliwice/ Kraków

Jeśli posiadasz takie cechy jak kreatywność, samodzielność oraz inicjatywa. Masz wiedzę na temat technik badania rynku oraz sposobu prowadzenia mediów społecznościowych na portalach takich jak Facebook czy LinkedIn – ta oferta jest dla Ciebie.  Na tym stanowisku niezbędna jest także biegła obsługa komputera z uwzględnieniem pakietów biurowych czy oprogramowania graficznego, a także znajomość języka angielskiego.

Dodatkowym atutem będzie pasja i entuzjazm dt. nowych technologii.

Zakres obowiązków:

  • Przygotowanie materiałów promocyjnych
  • Planowanie i organizacja wydarzeń marketingowych (seminariów, webinarów, dni otwartych) 
  • Współpraca z działem sprzedaży, działem technicznym oraz współpracującymi firmami zewnętrznymi w ramach realizowanych zadań marketingowych, 
  • Zarządzanie aktywnością w mediach społecznościowych – Facebook, LinkedIn, YouTube
  • Współpraca z działami marketingowymi klientów naszej firmy 

Wymagania:

  • Minimum ukończone studium policealne lub wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia)
  • Bardzo dobra znajomość: język angielski 
  • Znajomość oprogramowania biurowego (prezentacje, arkusze kalkulacyjne, edytory tekstu) 
  • Minimum 1-2 letnie doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub sprzedaży.

CV wraz z klauzulą prosimy przesyłać na adres: office@symkom.pl, w temacie wiadomości wpisz nazwę stanowiska.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. Rozwoju Rynku

Forma Zatrudnienia: Umowa o pracę/zlecenie | Rodzaj Pracy: Hybrydowa | Miejsce Pracy: Warszawa/ Gliwice/ Kraków

Kompetentni i zaangażowani pracownicy odgrywają decydującą rolę w sukcesie Symkom. Kandydaci na to stanowisko powinni wyróżniać się komunikatywnością, łatwością nawiązywania kontaktów i talentem do budowania długofalowych relacji z nawet najbardziej wymagającym klientem. Do osiągnięcia celów przyda się również motywacja oraz orientacja na realizację zaplanowanych zadań.

Zakres obowiązków:

  • Dbanie o wizerunek firmy w kontaktach bezpośrednich, telefonicznych i elektronicznych
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Zapewnienie wsparcia administracyjnego zespołu sprzedaży oraz zespołu wmarketingu
  • Gromadzenie, analiza oraz raportowanie danych rynkowych
  • Aktywne poszerzanie rynków zbytu, pozyskiwanie nowych okazji oraz szans sprzedaży
  • Inicjowanie działań podnoszących efektywność sprzedaży

Wymagania:

  • Minimum ukończone studium policealne lub wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia)
  • Bardzo dobra znajomość: język angielski 
  • Znajomość oprogramowania biurowego (prezentacje, arkusze kalkulacyjne, edytory tekstu) 
  • Minimum 1-2 letnie doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub sprzedaży.

CV wraz z klauzulą prosimy przesyłać na adres: office@symkom.pl, w temacie wiadomości wpisz nazwę stanowiska.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres office@symkom.pl

W razie zainteresowania naszą ofertą, zapraszamy do współpracy

Top