Kariera

Cała otaczająca nas rzeczywistość to efekt ogromnej pracy tysięcy ludzi, którzy realizowali swoją pasję, swoje marzenia i uparcie dążyli do celu. Nie byłoby postępu i nowych technologii, bez wizjonerów, którzy kreują ścieżki, po których podąża nasza cywilizacja. Elektryczne samochody, ogromne odrzutowce, czy najnowocześniejsze smartfony. Wszystkie te udogodnienia, które są domeną XXI wieku, powstały między innymi dzięki takim firmom, jak ANSYS.

Symkom wraz z ANSYS dostarcza najbardziej innowacyjnym firmom oraz Startup’om na świecie oprogramowanie inżynierskie, które daje przepustkę do kreowania otaczającej nas rzeczywistości.

Praca w Symkom

Dołączając do Symkom uzyskasz dostęp do jednej z najbardziej innowacyjnych firm na świecie. Wspólnie z nami będziesz poznawać najbardziej złożone środowisko inżynieryjne, jakim jest oprogramowanie ANSYS.

Dlaczego warto

W Symkom inwestujemy w pracowników, pomagamy im rozwijać się oraz utrzymać work-life balance. Nasi pracownicy są dla nas ważni, dlatego wspieramy ich rozwój poprzez roczne podsumowania, ciągły feedback, szkolenia oraz udział w profesjonalnych konferencjach i innych wydarzeniach.

Podejmij wyzwanie

Chcesz mieć wpływ na wygląd otaczającego Cię świata? Dołączając do naszego zespołu będziesz mieć taką możliwość. Poznasz najbardziej innowacyjne firmy w Polsce. Nawiążesz kontakty ze Startup’ami z całej Europie.

Aktualnie poszukujemy:

Menedżer Klientów Globalnych i Strategicznych

Forma Zatrudnienia: Umowa o pracę/zlecenie | Rodzaj Pracy: Hybrydowa | Miejsce Pracy: Warszawa/ Gliwice/ Kraków
Kompetentni i zaangażowani pracownicy odgrywają decydującą rolę w sukcesie Symkom. Kandydaci na to stanowisko powinni wyróżniać się komunikatywnością, łatwością nawiązywania kontaktów i talentem do budowania długofalowych relacji z nawet najbardziej wymagającym klientem. Do osiągnięcia celów przyda się również motywacja oraz orientacja na realizację zaplanowanych zadań.

Zakres obowiązków:

  • Dbanie o wizerunek firmy w kontaktach bezpośrednich, telefonicznych i elektronicznych
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Zwiększenie sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów
  • Zapewnienie wsparcia technicznego klientom przed i po sprzedaży
  • Ocena potrzeb klientów, aby zasugerować ulepszenia lub dodatkowe funkcje
  • Utrzymywanie relacji z klientami i dbanie o ich satysfakcję
  • Gromadzenie, analiza oraz raportowanie dotyczące wydajności produktu
  • Inicjowanie działań podnoszących efektywność sprzedaży

Wymagania:

  • Minimum ukończone studium policealne lub wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, inżynieria, zarządzanie, ekonomia)
  • Bardzo dobra znajomość: język angielski 
  • Znajomość oprogramowania biurowego (prezentacje, arkusze kalkulacyjne, edytory tekstu)
  • Minimum 1-2 letnie doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub sprzedaży
  • Doświadczenie we wsparciu technicznym i sprzedaży
  • Dobra wiedza techniczna i produktowa
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Dobra umiejętność krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Praktyczna znajomość oprogramowania sprzedażowego

CV wraz z klauzulą prosimy przesyłać na adres: office@symkom.pl, w temacie wiadomości wpisz nazwę stanowiska.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. Rozwoju Rynku

Forma Zatrudnienia: Umowa o pracę/zlecenie | Rodzaj Pracy: Hybrydowa | Miejsce Pracy: Warszawa/Poznań/Gdańsk/Lublin

Wysoko wykwalifikowani i zaangażowani pracownicy są kluczowymi czynnikami sukcesu firmy Symkom. Osoby ubiegające się o tę posadę powinny wyróżniać się umiejętnością skutecznej komunikacji, łatwością nawiązywania kontaktów i zdolnościami do budowania długoterminowych relacji z wymagającymi klientami. Ponadto ważne jest, aby kandydaci mieli silną motywację do osiągania celów i skoncentrowali się na realizacji zaplanowanych zadań.

Zakres obowiązków:

  • Dbanie o wizerunek firmy w kontaktach bezpośrednich, telefonicznych, jak i działaniach online
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Zapewnienie wsparcia administracyjnego zespołu sprzedaży oraz zespołu w marketingu
  • Gromadzenie, analiza oraz raportowanie danych rynkowych
  • Aktywne poszerzanie rynków zbytu, pozyskiwanie nowych okazji oraz szans sprzedaży
  • Inicjowanie działań podnoszących efektywność sprzedaży

Wymagania:

  • Minimum ukończone studium policealne lub wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia)
  • Bardzo dobra znajomość: język angielski 
  • Znajomość oprogramowania biurowego (prezentacje, arkusze kalkulacyjne, edytory tekstu) 
  • Minimum 1-2 letnie doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub sprzedaży.

Mile widziane:

  • Wykształcenie techniczne
  • Doświadczenie w pracy w kole naukowym

CV wraz z klauzulą prosimy przesyłać na adres: office@symkom.pl, w temacie wiadomości wpisz nazwę stanowiska.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Asystent działu technicznego

Forma Zatrudnienia: Umowa o pracę/zlecenie | Rodzaj Pracy: Hybrydowa/ zdalna | Miejsce Pracy: Warszawa/zdalna

W związku z intensywnym rozwojem działu technicznego firma Symkom szuka asystenta działu technicznego. Zakres obowiązków jest zdefiniowany dość szeroko i będzie wdrażany kolejnymi etapami. Od pomocy w organizacji i administracji prowadzonych szkoleń, poprzez wprowadzanie danych do systemów CRM aż po analizę danych i kontakt z klientami. Oferujemy pracę w energicznym zespole, kontakt z ciekawymi zagadnieniami i klientami. Zachęcamy do przejrzenia profilu firmy na symkom.pl oraz linkedin.

Zakres obowiązków:

  • Pomoc w organizacji i administracji szkoleń,
  • Sporządzanie raportów oraz zestawień,
  • Wprowadzanie danych do systemów CRM,
  • Redagowanie korespondencji służbowej, ogłoszeń, pism,
  • Pomoc w archiwizacji projektów
  • Pomoc w procesie rekrutacji
  • Organizowanie i bezpośrednia obsługa spotkań i konferencji
  • Kontakt z klientami
  • Wyszukiwanie informacji niezbędnych w realizacji zadań pracowników
  • Redagowanie tekstów, uzupełnianie treści dokumentów
  • Przygotowywanie, segregowanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji
  • Wykonywanie prostych tłumaczeń

Wymagania:

  • Energiczne nastawienie do pracy!
  • Umiejętność szybkiego uczenia
  • Dobre kontakty interpersonalne
  • Opanowanie i spokój
  • Obsługa pakietu OFFICE
  • Prosta analiza danych z wykorzystaniem oprogramowania EXCEL
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

CV wraz z klauzulą prosimy przesyłać na adres: office@symkom.pl, w temacie wiadomości wpisz nazwę stanowiska.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Application Engineer - analizy optyczne

Forma Zatrudnienia: Umowa na zlecenie/o pracę, pełny lub część etatu | Rodzaj Pracy: Hybrydowa/zdalna | Miejsce Pracy: Warszawa/Gliwice/zdalna

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy do pracy inżyniera wsparcia technicznego z obszaru optyki i analiz optycznych. Jako firma Symkom od ponad 25 lat promujemy i wdrażamy oprogramowanie ANSYS na polskim rynku.

Oferujemy ciekawą pracę w prężnie rozwijającym się zespole specjalistów od obliczeń numerycznych. Praca cechuje się różnorodnością tematyczną oraz możliwością rozwoju kompetencji z zakresu modelowania numerycznego. Szukamy osoby odpowiedzialnej i zorientowanej na wyniki. Cenimy samodzielność i umiejętność szybkiej nauki nowych narzędzi.

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie wsparcia technicznego naszych klientów z zakresu analiz optycznych
  • Prowadzenie szkoleń oraz konsultacji dedykowanych w zależności od aktualnych potrzeb klientów
  • Identyfikacja potrzeb i realizacja wdrażania oprogramowania ANSYS u aktualnych i potencjalnych klientów
  • Wsparcie działu sprzedażowego w zakresie kompetencji technicznych – prezentacje techniczne, przygotowywanie demonstracji, wsparcie dedykowane dla klienta
  • Wsparcie działu marketingu, planowanie i prowadzenie seminariów, przygotowywanie artykułów na bloga, treści postów na linkedin itp.
  • Udział w specjalistycznych szkoleniach oraz certyfikacja techniczna

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Solidna wiedza za zakresu optyki
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość programów CAD
  • Komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów

Mile widziane:

  • Znajomość programów z portfolio firmy ANSYS: SPEOS, Lumerical, Zemax
  • Umiejętność programowania w języku C oraz Python

CV wraz z klauzulą prosimy przesyłać na adres: office@symkom.pl, w temacie wiadomości wpisz nazwę stanowiska.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Application Engineer - analizy magnetyczne

Forma Zatrudnienia: Umowa na zlecenie, pół etatu | Rodzaj Pracy: Hybrydowa/zdalna | Miejsce Pracy: Warszawa/Gliwice/zdalna

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy do pracy specjalisty z zakresu analiz elektromagnetycznych niskich częstotliwości. Jako firma Symkom od ponad 25 lat promujemy i wdrażamy oprogramowanie ANSYS na polskim rynku.

Oferujemy ciekawą pracę w prężnie rozwijającym się zespole specjalistów od obliczeń numerycznych. Praca cechuje się różnorodnością tematyczną oraz możliwością rozwoju kompetencji z zakresu modelowania numerycznego. Szukamy osoby odpowiedzialnej i zorientowanej na wyniki. Cenimy samodzielność i umiejętność szybkiej nauki nowych narzędzi.

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie wsparcia technicznego naszych klientów z zakresu analiz elektromagnetycznych
  • Prowadzenie szkoleń oraz konsultacji dedykowanych w zależności od aktualnych potrzeb klientów
  • Identyfikacja potrzeb i realizacja wdrażania oprogramowania ANSYS u aktualnych i potencjalnych klientów
  • Wsparcie działu sprzedażowego w zakresie kompetencji technicznych – prezentacje techniczne, przygotowywanie demonstracji, wsparcie dedykowane dla klienta
  • Wsparcie działu marketingu, planowanie i prowadzenie seminariów, przygotowywanie artykułów na bloga, treści postów na linkedin itp.
  • Udział w specjalistycznych szkoleniach oraz certyfikacjach technicznych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Solidna wiedza za zakresu elektromagnetyzmu
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość oprogramowania ANSYS Maxwell
  • Komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów

Mile widziane:

  • Znajomość innych programów z portfolio firmy ANSYS
  • Umiejętność programowania w języku Python

CV wraz z klauzulą prosimy przesyłać na adres: office@symkom.pl, w temacie wiadomości wpisz nazwę stanowiska.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres office@symkom.pl

W razie zainteresowania naszą ofertą, zapraszamy do współpracy

Top