Kariera

Cała otaczająca nas rzeczywistość to efekt ogromnej pracy tysięcy ludzi, którzy realizowali swoją pasję, swoje marzenia i uparcie dążyli do celu. Nie byłoby postępu i nowych technologii, bez wizjonerów, którzy kreują ścieżki, po których podąża nasza cywilizacja. Elektryczne samochody, ogromne odrzutowce, czy najnowocześniejsze smartfony. Wszystkie te udogodnienia, które są domeną XXI wieku, powstały między innymi dzięki takim firmom, jak Ansys.

Symkom wraz z Ansys dostarcza najbardziej innowacyjnym firmom oraz Startup’om na świecie oprogramowanie inżynierskie, które daje przepustkę do kreowania otaczającej nas rzeczywistości.

Praca w Symkom

Dołączając do Symkom uzyskasz dostęp do jednej z najbardziej innowacyjnych firm na świecie. Wspólnie z nami będziesz poznawać najbardziej złożone środowisko inżynieryjne, jakim jest oprogramowanie Ansys.

Dlaczego warto

W Symkom inwestujemy w pracowników, pomagamy im rozwijać się oraz utrzymać work-life balance. Nasi pracownicy są dla nas ważni, dlatego wspieramy ich rozwój poprzez roczne podsumowania, ciągły feedback, szkolenia oraz udział w profesjonalnych konferencjach i innych wydarzeniach.

Podejmij wyzwanie

Chcesz mieć wpływ na wygląd otaczającego Cię świata? Dołączając do naszego zespołu będziesz mieć taką możliwość. Poznasz najbardziej innowacyjne firmy w Polsce. Nawiążesz kontakty ze Startup’ami z całej Europie.

Aktualnie poszukujemy:

Application Engineer - analizy mechaniczne

Miejsce Pracy: Warszawa/Gliwice/zdalna | Forma Zatrudnienia: pełen etat, forma do ustalenia | Rodzaj Pracy: Hybrydowa/zdalna

Poszukujemy specjalisty ds. analiz mechanicznych do naszego zespołu.

Sprawdź wymagania

Zakres obowiązków

  • Wsparcie techniczne klientów w zakresie analiz mechanicznych
  • Prowadzenie szkoleń oraz konsultacji technicznych – możliwość przełożenia swojej wiedzy na praktyczne rozwiązania
  • Wdrażanie oprogramowania Ansys u klientów i wsparcie w pierwszych krokach
  • Współpraca z działem sprzedaży – identyfikacja potrzeb klienta i dobór odpowiednich narzędzi
  • Wsparcie marketingowe – dzielenie się swoją wiedzą, prowadzenie seminariów, opracowywanie artykułów i postów na media społecznościowe
  • Nieustanny rozwój – regularne szkolenia i certyfikacje, które umożliwią doskonalenie umiejętności

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Solidna wiedza z zakresu zagadnień mechanicznych
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów

Mile widziane

  • Znajomość oprogramowania Ansys Mechanical lub LS-DYNA
  • Znajomość innych programów z portfolio Ansys
  • Umiejętność programowania w języku Python

Brzmi interesująco? Aplikuj i dołącz do naszego zespołu!

CV wraz z klauzulą prosimy przesyłać na adres: kariera@symkom.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Application Engineer - analizy przepływowe

Miejsce Pracy: Warszawa/Gliwice/zdalna | Forma Zatrudnienia: pełen etat, forma do ustalenia | Rodzaj Pracy: Hybrydowa/zdalna

Poszukujemy specjalisty ds. analiz przepływowych do naszego zespołu.

Sprawdź wymagania

Zakres obowiązków

  • Wsparcie techniczne klientów w zakresie analiz przepływowych
  • Prowadzenie szkoleń oraz konsultacji technicznych – możliwość przełożenia swojej wiedzy na praktyczne rozwiązania
  • Wdrażanie oprogramowania Ansys u klientów i wsparcie w pierwszych krokach
  • Współpraca z działem sprzedaży – identyfikacja potrzeb klienta i dobór odpowiednich narzędzi
  • Wsparcie marketingowe – dzielenie się swoją wiedzą, prowadzenie seminariów, opracowywanie artykułów i postów na media społecznościowe
  • Nieustanny rozwój – regularne szkolenia i certyfikacje, które umożliwią doskonalenie umiejętności

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Solidna wiedza z zakresu mechaniki płynów
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów

Mile widziane

  • Znajomość oprogramowania Ansys Fluent
  • Znajomość innych programów z portfolio Ansys
  • Umiejętność programowania w języku Python

Brzmi interesująco? Aplikuj i dołącz do naszego zespołu!

CV wraz z klauzulą prosimy przesyłać na adres: kariera@symkom.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Application Engineer - analizy elektromagnetyczne

Miejsce Pracy: Warszawa/Gliwice/zdalna | Forma Zatrudnienia: Umowa na zlecenie, pół etatu | Rodzaj Pracy: Hybrydowa/zdalna

Poszukujemy specjalisty ds. analiz elektromagnetycznych małych częstotliwości do naszego zespołu.

Sprawdź wymagania

Zakres obowiązków

  • Wsparcie techniczne klientów w zakresie analiz elektromagnetycznych
  • Prowadzenie szkoleń oraz konsultacji technicznych – możliwość przełożenia swojej wiedzy na praktyczne rozwiązania
  • Wdrażanie oprogramowania Ansys u klientów i wsparcie w pierwszych krokach
  • Współpraca z działem sprzedaży – identyfikacja potrzeb klienta i dobór odpowiednich narzędzi
  • Wsparcie marketingowe – dzielenie się swoją wiedzą, prowadzenie seminariów, opracowywanie artykułów i postów na media społecznościowe
  • Nieustanny rozwój – regularne szkolenia i certyfikacje, które umożliwią doskonalenie umiejętności

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Solidna wiedza z zakresu elektromagnetyzmu
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów

Mile widziane

  • Znajomość oprogramowania Ansys Maxwell
  • Znajomość innych programów z portfolio Ansys
  • Umiejętność programowania w języku Python

Brzmi interesująco? Aplikuj i dołącz do naszego zespołu!

CV wraz z klauzulą prosimy przesyłać na adres: kariera@symkom.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Account Representative

Miejsce Pracy: Warszawa/ Gliwice/ Kraków | Forma Zatrudnienia: Umowa o pracę/kontrakt| Rodzaj Pracy: Hybrydowa

Account Representative służy jako główny kontakt między Symkom a klientami na przydzielonym terytorium lub zestawie nazwanych klientów lub linii produktów / usług. Account Representative jest odpowiedzialny za utrzymanie istniejących kont klientów, jednocześnie pracując nad tworzeniem nowych. Odnoszący sukcesy Account Representative maksymalizuje rentowność sprzedaży i wzrost klientów.

Sprawdź wymagania

Zakres obowiązków

Realizacja planów sprzedażowych:

  • osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych w regionie,
  • monitorowanie i analizowanie wyników sprzedaży oraz podejmowanie działań naprawczych, jeśli cele nie zostaną osiągnięte.

Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami,
  • regularne odwiedzanie klientów i organizowanie spotkań sprzedażowych,
  • reprezentowanie firmy na targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych.

Negocjacje handlowe:

  • negocjowanie warunków handlowych z klientami,
  • przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji produktów
  • negocjowanie umów i finalizowanie transakcji sprzedaży.

Analiza rynku i konkurencji:

  • monitorowanie i analizowanie trendów rynkowych oraz działań konkurencji,
  • identyfikowanie możliwości rynkowych i proponowanie działań mających na celu zwiększenie udziału w rynku.

Raportowanie i dokumentacja:

  • regularne przygotowywanie raportów i prognoz sprzedaży,
  • prowadzenie ewidencji zamówień i umów handlowych,
  • raportowanie wyników i działań do przełożonych.

Współpraca z innymi działami:

  • ścisła współpraca z działem marketingu w celu realizacji działań promocyjnych i kampanii marketingowych,
  • współpraca z działem technicznym w celu zapewnienia wysokiego poziomu zadowolenia klientów.

Wymagania

  • minimum dyplom szkoły policealnej lub wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: inżynieria, marketing, zarządzanie, ekonomia)
  • minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w sprzedaży B2B – doświadczenie w pracy w branży związanej z programami inżynierskimi będzie dodatkowym atutem, 
  • umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe 
  • umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami 
  • bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i marketingu, 
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z danych sprzedażowych, 
  • silne umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i piśmie, 
  • umiejętność pracy w zespole i samodzielnie 
  • otwartość na naukę i rozwój osobisty 
  • dobra znajomość rynku regionalnego, na którym kandydat będzie pracował, 
  • znajomość konkurencji i trendów rynkowych, 
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), – doświadczenie w pracy z systemami CRM będzie dodatkowym atutem, 
  • gotowość do częstych podróży służbowych, 
  • prawo jazdy kat. B, 
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, 
  • wysoka motywacja do osiągania celów sprzedażowych, 
  • minimum 1-2 lata doświadczenia w marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub sprzedaży.
  • znajomość technik sprzedaży konsultacji będzie dodatkowym atutem.

Co oferujemy

  • konkurencyjne wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem prowizji 
  • kontakt z zaawansowanymi technologicznie firmami wykorzystującymi oprogramowanie Ansys 
  • praca w międzynarodowym środowisku z ekspozycją na różnorodne projekty i klientów 
  • hybrydowy model zatrudnienia, pozwalający na elastyczność między pracą zdalną a biurową
  • wspierająca i integracyjna kultura firmy, która ceni równowagę między życiem zawodowym a prywatnym oraz dobre samopoczucie pracowników 
  • dostęp do najnowocześniejszych technologii  
  • kompleksowy rozwój pracowników i korzyści, w tym: 
    • roczne premie za wyniki 
    • możliwości rozwoju zawodowego, w tym programy szkoleniowe, warsztaty i certyfikaty 
    • możliwości rozwoju kariery w rozwijającej się firmie 
    • program Multisport 
    • korzyści dla pracowników w postaci karty lunchowej

Brzmi interesująco? Aplikuj i dołącz do naszego zespołu!

CV wraz z poniższym oświadczeniem prosimy przesyłać na adres: kariera@symkom.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

W razie zainteresowania naszą ofertą, zapraszamy do współpracy

Top