Druga odsłona Ansys Fact Check-in - historie klientów
Jak wygląda codzienność pracy z symulacją z perspektywy inżynierów i ekspertów różnych branż? Właśnie o to zapytaliśmy naszych klientów. W drugiej części kampanii Ansys Fact Check-in renomowane firmy dzielą się swoimi doświadczeniami, wyzwaniami i podejściem do symulacji jako kluczowego elementu procesu projektowego.
Głos oddajemy ekspertom - naszym klientom
W Ansys Fact Check-in cz.2 to nie my opowiadamy o możliwościach oprogramowania, robią to nasi klienci. Każdy odcinek to rozmowa z osobą, która pracuje z symulacją na co dzień i z pierwszej ręki wie, jak dużą różnicę robi ona w podejściu do projektowania, testowania i rozwoju produktu.
Z dumą prezentujemy firmy, które podzielą się swoimi historiami w nadchodzących tygodniach:
- Creotech Instruments (sektor kosmiczny)
- Thorium Space (komunikacja satelitarna)
- PESA Bydgoszcz SA (pojazdy szynowe)
- CEZAMAT PW (high-tech)
- Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia (sektor obronny)
- A&O EXPERT (inżynieria mechaniczna)
- Hitachi Energy (energetyka)
Różne branże, jedno podejście – symulacja to podstawa
Każda z firm działa w zupełnie innym obszarze – od kosmosu, przez transport, po elektronikę, a ich wyzwania są unikalne. Łączy je jednak jedno: każda z nich opiera swój proces rozwoju na symulacji.
Niezależnie od tego, czy chodzi o zaprojektowanie satelity, stworzenie nowego układu elektronicznego, czy usprawnienie konstrukcji pociągu – wszyscy zaczynają od wirtualnego modelu. Symulacja pozwala im szybciej podejmować decyzje, testować innowacyjne koncepcje i unikać kosztownych błędów jeszcze zanim powstanie fizyczny prototyp.
Startujemy z Creotech – jak naprawdę zaczyna się misja kosmiczna?
W pierwszym odcinku swoją historię przedstawi Piotr Dziuban z Creotech Instruments – firmy, która projektuje i realizuje misje satelitarne. Jak mówi sam rozmówca: „Nie wyobrażamy sobie już pracy bez STK. To fundament każdej naszej misji”.
Zachęcamy do śledzenia kolejnych publikacji – po każdym materiale wideo będziemy dodawać dodatkowe treści, które rozwijają temat poruszony przez użytkowników symulacji.